برای حل مشکلات ارزی باید چالش‌های سیاسی را از سر راه برداشت

ضیافت افطار فعالان اقتصادی با رییس جمهوری به روایت نمایندگان بخش خصوصی (4)

تاريخ 1398/03/04 ساعت 14:59

عباسعلی قصاعی، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران، با اشاره به دیدار کارآفرینان، فعالان اقتصادی و نمایندگان بخش خصوصی با رئیس‌جمهور، عنوان کرد که در این نشست به بیان مشکلات ایجاد شده توسط نهادهای دولتی و عمومی برای بنگاه‌های بخش خصوصی پرداخته است.

 عضو هیات نمایندگان اتاق تهران نشست اخیر کارآفرینان و فعالان اقتصادی با رییس‌جمهوری را فرصتی برای بیان مستقیم مشکلات و گرفتاری‌های مدیران کسب‌و‌کار و صنعتگران با عالی‌ترین مقام اجرایی کشور عنوان کرد و معتقد است که گره مشکلات ارزی کشور با تدبیر دولت در حل مناقشات سیاسی در عرصه بین‌المللی باز می‌شود.

عباسعلی قصاعی با بیان اینکه صنایع کشور نیاز به نوسازی و تجهیز ماشین‌آلات جدید با فناوری‌های نو، دارد در گفت‌و‌گو با روابط عمومی اتاق تهران، تصریح کرد که مشکلات کسب‌و‌کار کشور هرچه سریع‌تر باید سامان یابد هرچند که دولت دوازهم تلاش کرده است اما رفع بخشی از چالش‌ها عملا از عهده دولت خارج است.

وی افزود: در جلسه فعالان اقتصادی با رییس‌جمهور، به نمایندگی از بخش صنعت کشور رفع مزاحمت‌های سازمان تامین اجتماعی علیه بنگاه‌ها، حل‌و‌فصل سریع مزاحمت‌های شهرداری‌های محلی روی واحدهای صنعتی و تولیدی، و تحدید بازار ارز و سامان‌دهی فوری به آن را مهم‌ترین دغدغه و خواسته کارآفرینان وصنعتگران کشور عنوان کردم.

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران افزود: هرچند بخش خصوصی نیز معتقد است که در طول سال‌های اخیر، دولت دست به افزایش نرخ خدمات و انرژی نزده است، اما شرایط اقتصادی به گونه‌ای رقم خورده است که واحدهای تولیدی با افزایش چندین برابری هزینه‌ها مواجه شده‌اند و کسب‌و‌کار را برای بنگاه‌ها دشوار کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.